Waarom geen "ster" en geen "elektronische reserveringsysteem"?
 

Misschien is het gewoon onze domheid. Aan de andere kant willen wij onze vakantiegasten de meest concurrerende prijzen bieden, met een maximum aan comfort en service. Dat doen onze concurrenten met sterren zeker ook, een ster classificatie is bet wel prijzig en deze kosten zouden wij één op één aan onze vakantiegasten doorberekenen.

Dat willen wij evenmin als elektronische reserveringsysteem. Deze zijn ook kosten (bijvoorbeeld bijna rond 20% plus in Casom.ndo ....) die de klant dan uiteindelijk ook nog te betalen heeft.

 

Natuurlijk, een eigen reservering brengt ook "risico's" met zich mee en kunnen teleurstellingen brengen. Maar in tijden van "online referenties" op de verschillende platforms kunt u zich al heel slim gedragen als gebruiker.

 

Tot slot willen wij tevreden gasten, die zich bij ons – ja, hoe zeg ik dat - thuis voelde. Gasten die niet "opgelicht" voelde, maar zeer welkom. Dit is onze beste motivatie en overigens de beste classificatie die men kan krijgen.

Want daarvoor zijn heel veel sterren niet nodig.

 

Jürgen en Lidiya Reichl-Khizhko

 

Classificatie Thema